De examens zijn bijna gedaan….de vakantie is in aantocht….maar toch eerst nog even de aandacht vestigen op een traditiegetrouwe opdracht: de jaarlijkse “STOP-MOTION” van MagdaZine.
Veel tijd, veel geduld, veel rekenwerk, veel doorzetting maar vooral veel plezier hebben de MagdaZiners gehad bij het maken van deze opdracht. Het is echt de moeite! Vergeet ook niet even te kijken naar “de making of”, zo krijgen jullie een idee hoe dit allemaal in zijn werk is gegaan. ENJOY!
Beste lezers,
Het schooljaar 2011-2012 zit er bijna op ! Met fierheid plaatsen wij onze laatste opdracht op de MagdaZinewebsite.
Deze stop-motion is een gezamenlijk werkje en… het is meteen ook het laatste pronkstuk van alle « MagdaZiners ».
Uiteraard is MagdaZine, het PO-seminarie, opnieuw geselecteerd door talrijke leerlingen. Dit wil dus zeggen dat we volgend schooljaar weer van de partij zullen zijn. Het seminarie krijgt echter een meer praktische/creatieve inhoud. Hierover komen jullie zeker meer te weten in september 2012.
Omdat voor sommigen de laatste examens voor de boeg staan, willen we hen alvast veel moed en goede resultaten toewensen. We danken iedereen hierbij dan ook voor de interesse voor dit seminarie en ons schoolgebeuren. Maar vooral willen we jullie allen een zaaaaalige en welverdiende, lange vakantie wensen.
Tot volgend schooljaar en geniet van dit clipje !
Het MagdaZine-team en Christophe Gillaerts
Ook dit schooljaar zijn er verschillende andere seminaries. Hieronder kan je een kort overzicht terugvinden inclusief enkele sfeerbeelden. (Meerdere foto’s volgen later)
Wij, leerlingen van het seminarie ‘Magdazine’, wouden eens weten hoe het er bij de andere seminaries aan toe gaat en we trokken daarom op onderzoek uit. We leerden kennis maken met: de Spaanse keuken, de Italiaanse letterkunde, de wonderen van de computer, achter de schermen bij het maken van een kortfilm en het hele concept achter het bouwen van een huis.
Wij, leerlingen van het seminarie ‘Magdazine’, wouden eens weten hoe het er bij de andere seminaries aan toe gaat en we trokken daarom op onderzoek uit. We leerden kennis maken met: de Spaanse keuken, de Italiaanse letterkunde, de wonderen van de computer, achter de schermen bij het maken van een kortfilm en het hele concept achter het bouwen van een huis.
Wij, leerlingen van het seminarie ‘Magdazine’, wouden eens weten hoe het er bij de andere seminaries aan toe gaat en we trokken daarom op onderzoek uit. We leerden kennis maken met: de Spaanse keuken, de Italiaanse letterkunde, de wonderen van de computer, achter de schermen bij het maken van een kortfilm en het hele concept achter het bouwen van een huis.
Wij, leerlingen van het seminarie ‘Magdazine’, wouden eens weten hoe het er bij de andere seminaries aan toe gaat en we trokken daarom op onderzoek uit. We leerden kennis maken met: de Spaanse keuken, de Italiaanse letterkunde, de wonderen van de computer, achter de schermen bij het maken van een kortfilm en het hele concept achter het bouwen van een huis.
Wij, leerlingen van het seminarie ‘Magdazine’, wouden eens weten hoe het er bij de andere seminaries aan toe gaat en we trokken daarom op onderzoek uit. We leerden kennis maken met: de Spaanse keuken, de Italiaanse letterkunde, de wonderen van de computer, achter de schermen bij het maken van een kortfilm en het hele concept achter het bouwen van een huis.